Det är enkelt att bli medlem i Marieholms byaförening.

Medlemskapet kostar bara 100 kr per år och hushåll.
Betalning görs enkelt via bankgiro 483-8371,
eller via Swish på 123 534 20 43.

Om betalning sker via Swish uppge e-post. Om betalning sker via bankgiro uppge namn, e-post eller mobil nr om möjligt. Detta för att vi skall kunna registrera dig i vår medlemsapp, Cardskipper.

Genom att skicka in dina uppgifter medger du till att vi hanterar dem i syfte att registrera ditt medlemskap samt lägga till dina uppgifter i appen Cardskipper.

Appen CardSkipper

När vi får in medlemsavgiften får du en inbjudan via e-post att ladda ned appen där du hittar ditt digitala medlemskort, information, inbjudningar och ev. erbjudanden från Byaföreningen eller våra sponsorer. Eftersom vi lägger in alla medlemmar manuellt kan det ta några dagar innan du får din inbjudan.

Vill du hellre ha ett inbetalningskort?

Hör av dig till byaföreningen så fixar vi det!

Medlemskapet är giltigt året ut och bör förnyas innan den sista december. För att förnya ditt medlemskap betalar du in avgiften på 100 kr via Swish eller bankgiro enligt ovanstående anvisningar. När vi mottagit betalningen uppdateras ditt digitala medlemskort i appen.

Vi tackar för ditt medlemskap och stöd för Marieholms utveckling och fortlevnad!