Aktuella projekt

Marieholms byaförening har en mängd olika projekt igång. Vi har både återkommande aktiviteter som odlardagen, men även enskilda projekt som att få till en skatepark i byn.

Marieholms byaförening bildades en gång i tiden runt just ett projekt för att rädda utomhusbadet, något som lyckades och som vi som bor i Marieholm idag fortfarande kan dra nytta av.

Vill du hjälpa till i något av projekten och samtidigt hålla byn levande? Du väljer själv vad du vill hjälpa till med och hur mycket eller lite tid du kan ställa upp med. Mejla info@marieholmsbyaforening.com för att bli en MBF-supporter.

Återkommande aktiviteter:
  • Valborg
  • Vårstädningsdag
  • Midsommar
  • Odlardag med pumpatävling
  • Eslövs byalagsråd (EBR)
  • Byaloppis
  • Fika med BYA
Övriga projekt:

Saknar du en aktivitet? Du kan starta upp ett eget projekt! Hör av dig till info@marieholmsbyaforening.com så hjälper vi dig att komma igång.