Julmarknad

ICA Nära Mathusets Julmarknad i Marieholm!

15 december är det julmarknad i Marieholm och det ser vi oerhört mycket fram emot! ??

Byaföreningen kommer vara på plats och lotta ut lite blandat gott men vi kommer även lotta ut en lite extra fin julklapp nämligen ett presentkort på ”Brunch för två personer” på fantastiska Örenäs Slott! ?
För att ha chansen att vinna presentkortet behöver man vara medlem eller bli medlem på plats samt komma förbi oss och ta en lott!

Vi önskar alla varmt välkomna förbi vårat stånd för att ta en lott, för att prata lite om vad vi gör i byn, för att bli medlem eller bara för att säga hej ?

Vi önskar er alla en fortsatt fin Lucia så hoppas vi på att vi ses på söndag ☃️??

(Marieholms byaförening är en ideell organisation som inte har ett behov av att sälja något men som behöver medlemmar för att kunna fortsätta arrangera olika aktiviteter och aktivt arbeta med byns utveckling och fortlevnad. För mer information eller frågor vänligen kontakta oss)