Utveckling

Lekplatsen i Sundelius Parken!

Kommunen har varit i farten igen och tagit bort hela buskaget runt lekplatsen i Sundelius Parken!
Detta har gjort att ytan har öppnats upp ordentligt och med det nya staketet har det blivit en jätte fin och trygg plats att vara på.
Vi kryssar med glädje av detta på vår önskelista och tackar kommunen igen för deras hårda arbete, positiva dialog och trevligt samarbete.

För att vi i MBF (Marieholms byaförening) ska kunna fortsätta att föra en dialog med kommunen och trycka på vad vi upplever behövs utvecklas, förnyas, ändras och införas i byn så behöver vi uppbackningen av er bybor.
Att stötta MBF gör man lättast genom att bli medlem genom att swisha 100kr till 123 534 20 43.
Vill man stötta mer aktivt kan man tex komma på våra olika aktiviteter, komma med förslag och tips, bli samarbetsparter och mycket mer!

Efter ett otroligt händelserikt 2019 ser vi oerhört fram emot ett mycket spännande 2020! så vad väntar du på? Bli medlem idag!