Sammanfattning från styrelsemötet den 25 oktober

Slutplanering av Spökrundan, allt förberett men vi saknar minst tre utklädda spökvolontärer. Så vi behöver din hjälp för att genomföra detta. Godis och marshmallows till alla ( helst utklädda) barn. Vinster till bästa utklädsel.

Föreläsningsutbildningen ”För din säkerhet” hålls den 9/11, anmäl dig nu! Anmäl dig till föreläsningen För din säkerhet

Vinprovning blir det den 14/11 för medlemmar. (Bli medlem nu och få hela 2024 på köpet!) Läs mer om hur du blir medlem. Systrarna Maria och Sofia Mölgaard kommer guida oss igenom en härlig vinupplevelse och tapastillbehör. Pris kommer bli 300kr/person. Mer info kommer.

Musikriket har uppträde på biblioteket 23/11 även här kommer det mer utförlig infon om några veckor.

10/12 bjuder vi på glögg och pepparkakor till alla som vill ha, samt julklapp till barnen. (vid Centrumhuset) Klockslag kommer senare.

Spara datumen!