Årsmöte

Årsmöte!

Den 4 mars 2020, kl 19:00-21:00 håller vi årsmöte för Marieholms Byaförenings medlemmar på biblioteket!

På årsmötet röstar medlemmarna om ordförande och eventuellt nya styrelsemedlemmar. Vi tar upp motioner från styrelsens sida samt medlemmarnas.

Motioner ska vara styrelsen tillhanda 14 dagar innan mötet enligt stadgarna.

På mötet röstar våra medlemmar om ordförande och eventuellt nya styrelsemedlemmar. Vi tar upp motioner från styrelsens sida samt medlemmarnas.

I år kommer vår lokala författare Ulf Engfalk att stå för underhållningen och det ser vi mycket framemot. Han har bland annat skrivit böckerna ”Pojken med den gula kalufsen” och ”Tidningspojken och den lättsinniga Anna”.

Representant från Kraftringen kommer och berättar lite mer om deras medlemserbjudande.

Detta arrangemang kräver att man är medlem i byaföreningen så har du inte blivit medlem än eller förnyat ditt medlemskap för 2020 så gör det NU!

Självklart bjuder vi även på något gott 😉

Föranmäl gärna om du tänker delta så vi vet hur mycket fika som ska inhandlas. Mejla info@marieholmsbyaforening.com eller sms:a
072-318 52 52.

Varmt välkomna!