Medlemskap för 2021

Stort tack till alla er som förlängt erat medlemskap för 2021 och varmt välkomna till alla våra nya medlemmar!

Har du förlängt ditt medlemskap så kan du se det i appen på ditt medlemskort att datumet längst nere till höger har uppdaterats till 2021-12-31. Är du ny medlem har du fått ett mail från Cardskipper med instruktioner om att ladda ner appen. I appen finner du ditt digitala medlemskort (se ovan bild) samt blandad information. Har du bett om ett medlemskort i papper eller ej uppgett en mail vid betalning får du ditt medlemskort i brevlådan i januari.

Har du frågor, vill ändra något eller om något inte stämmer är man välkommen att kontakta oss så löser vi det.

Har du inte förlängt ditt medlemskap för 2021 ännu eller önskar bli medlem i Marieholms Byaförening för 2021 så swishar du 100kr per hushåll till 123 534 20 43 och skriver din mail under meddelande eller pappers medlemskort.

Bli medlem och tillsammans verkar vi för trygghet, gemenskap, trivsel och utveckling i Marieholm!