Sammanfattning från styrelsemötet den 19 januari

Sammanfattning från årets första styrelsemöte Marieholms Byaförening.

Verksamhetsplanering

2/2 Fika med Bya 19:00-20:00, digitalt via länk  https://lu-se.zoom.us/j/64306811345
Tema; ”Samla in förslag på vad vi ska göra med pengarna från den riktade insatsen föreningen fått av kommunen”. Öppen fika för alla, du behöver inte vara medlem för att delta och lämna förslag! (Men vi uppskattar om du är/blir medlem)

Årsmöte 30/3. Planeras hållas fysiskt på Biblioteket i Marieholm (om restriktioner tillåter) Utöver sedvanligt årsmöte har vi gästen Jessica Abbott från Fråga Lund som svarar på frågor om programmet.

I början på april delar vi ut pumpagroddar/fröer utanför Ica inför Odlardagen i oktober.

Fika med Bya i april, temat är Skatepark.

I april arrangerar vi även Vårstädningsdag och Valborgsfirande. Mer info kommer.

Under våren kommer vi även att arrangera Byaloppis och konstutställning samt musikevenemang tillsammans med Musikriket och Eslövs kommun.

Våren och sommaren avslutas med midsommarfirande i Sundelius park.

Väl mött på alla våra aktiviteter och arrangemang under våren.

Stötta gärna föreningen genom att bli medlem. Endast 100kr/hushåll och år.

Läs mer om hur du blir medlem