Årsmöte

Varmt välkomna alla våra medlemmar till Marieholms Byaförenings årsmöte den 10 mars kl 19:00! Under rådande omständigheter kan vi tyvärr inte hålla ett traditionellt årsmöte utan vi kommer att detta år hålla årsmötet digitalt.

På årsmötet kommer vi rösta om ordförandeposten, nya styrelsemedlemmar, tar upp inkomna motioner samt går igenom vad vi har gjort under 2020 och vår ekonomi.

Det är nu du har chansen att göra din röst hörd och påverka vad byaföreningen ska satsa på, prioritera eller kanske inte engagera sig i. Skicka in din motion till oss senast den 3 mars.

Årsmötet är den enda aktiviteten vi arrangerar som kräver ett medlemskap i Marieholms Byaförening, är du inte redan medlem kan du enkelt bli det genom att swisha 100kr till 123 534 20 43.

Årsmötet hålls den 10 mars kl 19:00 via Zoom.
Logga in via länken tidigast kl 18:45: https://lu-se.zoom.us/j/64306811345

Behöver du hjälp med tekniken är du varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi till allt det vi kan.

Varmt välkommen!